2 Ekim 2012 Salı

Adını Feriha Koydum son bölüm

Adını Feriha Koydum son bölüm izle önceki bölümünde neler yaşandı? Yeni sezonla birlikte hikayesi kabuk değiştiren “Adını Feriha Koydum-Emir'in Yolu”, sürpriz gelişmelerin damga vuracağı duygu dozu yüksek bir bölümle karşımızda. Aylar sonra eski evinin kapısını açmak Emir’i altüst eder. Emir’in içine girdiği çıkmazdan kurtulamadığının farkında olan Koray, ne olursa olsun onu yalnız bırakmamaya kararlıdır. Ömer ve Emir’in kardeşi arasındaki kavgayla kapıcı dairesindeki tansiyon yükselir. Olanları Can ve Zulal’den öğrenen Emir bu duruma seyirci kalamaz. Ömer’in ne2. Fretiyle yüzleşmek Emir için ağır olur. Selim’in Zulal’e olan ilgisi her geçen gün biraz daha artarken, bu ilginin farkında olan Zulal ise Emir’i yeniden görebilmek için fırsat kollamaktadır. Adını Feriha Koydum izle Emir’in yaşadıklarından fazlasıyla etkilenen Can ise anlam veremediği karışık duygular içindedir. Ömer’e olan Emir’e olan ne2. Freti yüzünden başını belaya sokmasından korkan Rıza, Emir’den yardım istemeye karar verir. Rıza’nın yardım talebiyle karşı karşıya kalan Emir büyük bir karar aşamasındadır..

Hiç yorum yok:

 
sonbolumizlesen.blogspot.com dirilişertuğrulfragmanı.blogspot.com